القائمة إغلاق

لماذا تصدرت «هنا الزاهد» محرك البحث جوجل؟

تصدرت الفنانة هنا الزاهد مؤشر محرك البحث العالمي جوجل في مصر، وذلك بعدما قررت أن تودع 2020 علي طريقتها الخاصة، وقررت الفنانة الشابة ، أن يكون وداعها لـ2020 على الرغم من صعوبته لطيفاً.

 

ونشرت هنا عبر حسابها الخاص بـ”إنستجرام”، صورة جديدة كتبت معلقة عليها: “أول مرة أكتب تعليق طويل بالشكل ده، بس حسيت إني لازم أكتب اللي جوايا حالاً. سنة 2020 كانت رائعة بالنسبة لي، على الرغم من كونها سنة صعبة علينا كلنا، لكن أنا دايما ممتنة وراضية بغض النظر عن إيه بيحصل، في شغلي خطيت خطوات كبيرة ناحية أحلامي، ومش قادرة أستنى لحد ما تشوفوا مسلسلي الجديد اللي تعبت بجد فيه”.

 

قيمة الأسرة

تابعت هنا الزاهد: “من وجهة نظري العمل الجاد دايما بيؤتي ثماره، تعبت أوي في التصوير، ما كنتش بنام لأيام بس كنت مستمتعة بكل مشهد بعمله، مفيش حاجة تضمن حياة طويلة وصحية ومزدهرة أكتر من أنك تحاول باستمرار تعمل اللي أنت عايزه وتحقق أحلامك، سنة 2020 علمتنا قيمة الأسرة وعايزة أشكر كل أفراد عائلتي على إعطائي القدرة على إكمال أي شيء صعب، وإيمانهم بيا، ومنحي طاقة ومشاعر إيجابية”.

 

السنة الجديدة

واختتمت: “2021… خلونا نقرر إن بداية السنة الجديدة دي نكون دايماً في كتف بعض، ونساعد أخواتنا من البشر اللي محتاجينا بغض النظر نعرفهم شخصيًا أو لا، وعلشان كده يلا ننشر شوية من البهجة واللطف، سنة جديدة سعيدة على الجميع”.

 

Posted in فنون

مواضيع مرتبطة